Thursday, May 17, 2012

Sambutan Hari Guru 2012

SELAMAT HARI GURU!!!!

Sehari telah berlalu setelah menyambut Hari Guru pada tahun ni. Tahun ni kali ke-4 sambut Hari Guru di sekolah yang sama. Agak rileks sebab dah  tak jadi emcee,kalo jd emcee nak makan ke,nak sukan ke rasa x syok je sbb bdebar2 nnti nak tggu pergi ke dewan.Tahun ni kita sit back and relax. Enjoy watching the performances. Persiapan sebenarnya agak last minit,semua tgh sibuk memikirkan hari persaraan guru besar,sedikit sebanyak mengganggu persiapan sambutan hari guru yang kebetulan berlaku dalam jarak yang agak dekat. Tentatif dgn ajk pun buat last minit. Walau macam mana pun, TAHNIAH kepada semua warga SRAMP, tak kira cikgu ataupun murid dan juga para pekerja yang turut menjayakan Sambutan Hari Guru tahun 2012 ni. Last2 minit pun semua berjaya dilaksanakan sebab warga SRAMP yang komited terhadap tugas masing2.

Seperti yang  telah di'post' pada entry sebelum ni, tahun ni menggalas tugas membuat buku program. Buku program tu x dpat diedarkan pada semua sebab arahan GPK1. Jangan marah ye, saya dah pun printkan tentatif serta lagu untuk digunakan semasa hari kejadian.

Aktiviti pagi bermula dengan guru-guru kelas mengambil kedatangan murid2. Selepas tu, pengacara majlis mengumumkan kepada murid2 yang berhajat memberikan hadiah kepada guru2 boleh memberikan kepada guru yang berkumpul di kantin. Pagi yang ceria diceriakan lagi dengan seorang murid datang memberikan nasi lemak.. macam tahu2 je cikgu lapar pagi2 ni.Hadiah yang menarik.

Selepas tu bermula la aktiviti memanaskan badan serta simple aerobik dan disusuli dengan permainan bola jaring dan futsal >>>guru vs murid...disebabkan guru2 ni macam terlebih hebat (hehe..) maka bertukar setiap pasukan ada campuran murid dan guru. jom tgk aksi yang sempat dirakamkan oleh jurufoto hari guru kita cikgu Nurul Hidayah. Thanks ye sebab sudi kongsi gambar.

Murid seronok ber'aerobik'...















1 comment:

  1. kami berminat dgn buku program hari guru tu. mnta emailkan buku program yang berformat publisher ke alamat email azil0809@yahoo.com dan zalzam95@yahoo.com. minta emailkan secepat mungkin. jasa baik anda amat kami hargai. tq.

    ReplyDelete